Regulamin

Regulamin

 

Regulamin obowiązuje od 01 czerwca 2018 r.

I. Zakupy po zalogowaniu (z rejestracją) i bez logowania (bez rejestracji).

1. Właścicielem  Sklepu Internetowego „www.camo-militaria.pl” jest: 

CMG Karol Polakowski

ul. Kielecka 193 , Kostomłoty Pierwsze

26-085 Miedziana Góra

NIP: 657-287-21-64

2. W sklepie „www.camo-militaria.pl” można dokonywać zakupów w dwóch opcjach – po zalogowaniu (z rejestracją) i bez logowania (bez rejestracji).

3. Zakupy po zalogowaniu wymagają rejestracji w systemie sklepu. Można tego dokonać w każdej chwili podczas odwiedzin i przeglądania sklepu, najpóźniej podczas finalizowania zakupów. Gdy dokonasz już wyboru towaru, po przejściu do kasy pojawi się zawartość koszyka a następnym etapem będzie określenie sposobu wysyłki, płatności i zatwierdzenie zamówienia. Na tym etapie możesz wybrać przycisk zarejestruj się, wówczas pojawi się formularz rejestracyjny, w którym należy wypełnić wszystkie pola oznaczone gwiazdką *.

Dzięki rejestracji zostanie utworzone Twoje konto klienta zawierające dane konieczne do realizacji zamówień w sklepie oraz historię zakupów. Dzięki niemu omijasz proces ponownego wypełniania formularza wysyłkowego podczas kolejnej wizyty w naszym sklepie i unikasz ew. omyłek. Przy następnych zakupach – jeśli jesteś już zarejestrowanym klientem – wystarczy podać swój login hasło, aby dokończyć transakcję. Ponadto logując się na stronie możesz sprawdzać status swojego zamówienia i sprawdzać dane dotyczące przesyłki. Ponadto podczas rejestracji możesz zaznaczyć (lub nie) zgodę na otrzymywanie informacji o nowościach i promocjach w naszym sklepie.

4. Zakupy bez logowania (bez rejestracji) umożliwiają dokonanie jednorazowej transakcji w sklepie internetowym. Przy zatwierdzaniu zamówienia należy wybrać opcję zamów bez rejestracji. Ta opcja zamówienia nie tworzy konta klienta i historii jego zakupów, nie umożliwia też informowania za pośrednictwem systemu sklepu o statusie zamówienia i przekazywania danych o wysyłce paczki.

5. Rejestracja w sklepie i zakupy jednorazowe bez rejestracji są równoznaczne z akceptacją regulaminu sklepu.

6. Powierzone nam dane są przeznaczone wyłącznie dla potrzeb sklepu www.camo-militaria.pl (wyłącznie do realizacji zamówień i informowania o promocjach) i nie będą udostępniane innym podmiotom (p. pkt „ochrona danych osobowych” w regulaminie sklepu).

II. Nota dot. potwierdzenia zamówienia, dostępność produktów

Z uwagi na fakt, iż treści widniejące na stronach internetowych naszego sklepu nie stanowią skierowanej do Klienta „oferty” w rozumieniu przepisów prawa cywilnego, a jedynie zaproszenie do składania zamówień zastrzegamy, iż:
– generowane automatycznie przez system i nie podpisane przez żadną konkretną osobę potwierdzenie zamówienia wysyłane do klienta po złożeniu przezeń zamówienia w tym systemie stanowi wyłącznie potwierdzenie Klientowi danych, które wprowadził on do systemu naszego sklepu (tj. potwierdzenie wprowadzonej przezeń treści), natomiast nie stanowi z naszej strony potwierdzania przyjęcia tego zamówienia do realizacji i nie jest jeszcze zawarciem umowy,
– do zawarcia umowy sprzedaży danego towaru dochodzi dopiero po zweryfikowaniu przez nas dostępności towaru objętego złożonym nam zamówieniem i po wysłaniu do Klienta wyraźnego potwierdzania przyjęcia (akceptacji) tego zamówienia do realizacji.

Ponieważ aktualizacja stanów magazynowych sklepu internetowego (względem naszych sklepów rzeczywistych) odbywa się raz dziennie, może wystąpić sytuacja, że zamawiany towar jest już niedostępny. O braku towaru informujemy wówczas klienta, a w przypadku wcześniejszej przedpłaty – zwracamy pieniądze na jego konto.

III. Ceny w sklepie internetowym

Podane w sklepie ceny są cenami brutto, czyli zawierają podatek VAT. Ceny są podawane w polskich złotych (PLN). W przypadku złożenia przez Ciebie zamówienia za pośrednictwem naszej strony internetowej, wskazana tam informacja o cenie towaru ma charakter wiążący aż do czasu dostarczenia Ci zamówionego za tę cenę towaru, tj. nie może ulec zmianie. W przypadku natomiast, gdy opuszczasz naszą stronę internetową (tj. opuszczasz tryb on-line) bez złożenia zamówienia, wówczas podana na tej stronie informacja o cenie towaru przestaje mieć charakter wiążący z chwilą opuszczenia przez Ciebie owej strony w trybie on-line.
Uwaga! Zastrzegamy sobie prawo do błędów w druku materiałów reklamowych i w newsletterach.

IV. Realizacja zamówienia

Zamówienia złożone przez klientów realizowane są zgodnie z informacją o deklarowanym w opisie produktu maksymalnym czasie realizacji, określonym w dalszej części regulaminu, uzależnionym od lokalizacji towaru. W uzasadnionych przypadkach (okres przedświąteczny i wakacyjny szczyt sezonu, inwentaryzacja, błąd w zamówieniu, brak towaru, itp.) okres ten może ulec wydłużeniu – o takich opóźnieniach obsługa sklepu poinformuje klienta mailem i/lub w komentarzach do zamówienia.

Zamówienia przyjmowane są pocztą elektroniczną przez 7 dni w tygodniu, zaś realizowane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-15.00 (soboty, niedziele i dni świąteczne są wyłączone z tej realizacji).
Maksymalny czas realizacji jest podawany w dniach roboczych, liczonych od godziny 10:00 – zamówienia złożone po tej godzinie mogą zostać przesunięte do realizacji w następnym dniu roboczym.
Zamówienia na produkty znajdujące się w ofercie sklepu jako promocja lub wyprzedaż realizowane są do chwili wyczerpania zapasów lub zakończenia akcji promocyjnej.

V. Anulowanie zamówienia

Anulowanie zamówienia możliwe jest jedynie drogą telefoniczną, dzwoniąc do sklepu internetowego pod numer: 609 813 641 lub drogą mailową pod adresem contact@camo-militaria.pl.
Uwaga! Nie możemy anulować zamówienia dotyczącego towarów, które zostały już wysłane.

VI. Czas realizacji zamówienia i czas dostawy, statusy zamówień

TERMIN OTRZYMANIA PRZESYŁKI = czas realizacji  + czas dostawy
CZAS REALIZACJI
 zamówienia oznacza maksymalny czas jaki upłynie od momentu jego złożenia (w godzinach pracy sklepu, czyli od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00) do przekazania paczki do spedycji pocztowej lub kurierskiej (ok. 14:00). Czas ten jest podawany w dniach roboczych, liczonych od godziny 10:00 – zamówienia złożone po tej godzinie mogą zostać przesunięte do realizacji w następnym dniu roboczym.
MAKSYMALNY CZAS REALIZACJI uzależniony jest od lokalizacji produktu w naszym magazynie i rodzaju odbioru (dot. odbioru osobistego):

  • 1-2 dni robocze – produkt w magazynie centralnym, maksymalny czas realizacji wynosi 1-2 dni robocze

W praktyce czas realizacji może być znacznie skrócony, natomiast w uzasadnionych przypadkach (okres przedświąteczny, inwentaryzacja, itp.) okres ten może ulec wydłużeniu – o takich opóźnieniach obsługa sklepu poinformuje klienta mailem i/lub w komentarzach do zamówienia.

Uwaga!
Obecność w zamówieniu kilku sztuk jednego produktu z maksymalnym czasem realizacji 3-5 dni roboczych określa maksymalny czas realizacji całego zamówienia na 3-5 dni roboczych.

Zamówienia z odbiorem osobistym w naszym magazynie są realizowane w terminie do 5 dni roboczych.

W przypadku gdy ilość produktów w zamówieniu przekroczy ilość produktów dostępnych w magazynie centralnym i zajdzie konieczność sprowadzenia ich z magazynów filialnych, termin realizacji może ulec wydłużeniu – o takiej zmianie klient zostanie poinformowany przez obsługę sklepu.

CZAS DOSTAWY (transportu) zamówień zrealizowanych, dostarczanych za pośrednictwem:

  • Poczty Polskiej (przesyłką priorytetową) – 2-3 dni robocze
    Uwaga! W okresie przedświatecznym pocztowa przesyłka priorytetowa może być znacznie opóźniona.
  • DHL (przesyłką kurierską) – 1 dzień roboczy (dostawa w godzinach pracy)
  • Odbiór osobisty w magazynie firmy CMG – 1 dzień roboczy

Opcja ta jest niedostępna dla klientów, którzy dokonali zamówienia bez rejestracji (w takim przypadku o stanie realizacji i wysyłce zamówienia obsługa sklepu informuje e-mailem).
RODZAJE STATUSÓW:

  • oczekujące na płatność (zamówienie oczekuje na weryfikację przez obsługę sklepu i skierowanie do realizacji)
  • w trakcie realizacji  (zamówienie oczekuje na zakończenie etapu realizacji – uregulowanie płatności, przelewu, skompletowanie towaru, przekazanie do wysyłki, itp.)
  • zrealizowane (wysłane do klienta)
  • anulowane (zamówienie anulowane)
  • nieudane (oznacza brak ostatecznej akceptacji/zatwierdzenia przez klienta) – nie dokończone zamówienie nie jest widoczne na koncie klienta, aby je zaakceptować należy dokończyć transakcję

Status zamówienia można sprawdzić na stronie naszego sklepu, gdzie po zalogowaniu dostępne są wszystkie dane dotyczące Twojej przesyłki.

WYSYŁKA TOWARU:

Zamówienia złożone w sklepie internetowym dostarczane są do naszych Klientów za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL oraz Poczty Polskiej.
Przesyłki o wartości od 299 zł – dostawa GRATIS!
Koszt wysyłki dla zamówień poniżej 299 zł wynosi 10 PLN, a w przypadku płatności za pobraniem 15 PLN.
Zamówiony towar zostanie wysłany na adres podany przez Klienta jako adres dostawy.
Nie realizujemy zamówień bez podanego numeru telefonu kontaktowego.

VII. Sposób i koszty dostawy, formy płatności

SPOSÓB DOSTAWY
Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem firm: Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej DHL.

Możliwy jest także odbiór osobisty w naszym magazynie

  • POCZTA POLSKA
    Wszystkie paczki przesyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej są wysyłane jako przesyłki priorytetowe.

    W wypadku gdy dostawa ulega opóźnieniu wskazana jest wizyta w lokalnym urzędzie pocztowym, dla sprawdzenia czy paczka jest już do odbioru a zabrakło jedynie awiza z poczty.
  • PRZESYŁKI KURIERSKIE DHL
    Kurierzy DHL dostarczają przesyłki w dni powszednie w godzinach pracy
     – jeżeli nie możesz wskazać adresu pod którym w tym czasie możesz odebrać paczkę – wybierz przesyłkę pocztową.
    Trasę przesyłki możesz sprawdzić wpisując pod adresem:

http://www.dhl.com.pl/pl/express/sprawdz_przesylke.html

numer listu przewozowego DHL, który Klient otrzyma z systemu firmy kurierskiej DHL za pośrednictwem SMS-a, a w przypadku braku numeru telefonu – e- mailem.

Aby skontaktować się bezpośrednio z kurierem mającym dostarczyć paczkę należy zadzwonić do oddziału firmy kurierskiej DHL, obsługującego dany region i podać nr listu przewozowego przewozowego DHL.
Adresy i telefony do lokalnych oddziałów DHL znajdują się pod adresem:

https://www.dhlparcel.pl/pl/dla-biznesu/uslugi/punkty-dhl/pok.html

Uwaga!
Kurier – zgodnie z RGULAMINEM FIRMY KURIERSKIEJ DHL  – ma prawo sprawdzenia tożsamości osoby ODBIORCY poprzez sprawdzenie danych zawartych w liście przewozowym przesyłki z danymi zawartymi w dokumentach identyfikacyjnych (dowód osobisty, paszport, prawo jazdy) oraz odnotowanie numeru PESEL na liście doręczeń (Regulamin DHL).

Przy przesyłkach „za pobraniem” wskazane jest posiadanie odliczonej kwoty – kurier nie jest zobowiązany do posiadania przy sobie gotówki. Kurier jest natomiast zobowiązany do wystawienia pokwitowania za należność pobraną podczas dostarczania przesyłki.

  • ODBIÓR OSOBISTY W MAGAZYNIE SKLEPU
    Zamówiony towar jest kompletowany w siedzibie sklepu internetowego i oczekuje na odbiór. Aby odebrać zamówiony towar należy mieć przy sobie dokument tożsamości i wydruk e-maila z potwierdzeniem sklepu internetowego o tym, że zamówienie jest zrealizowane i oczekuje już na odbiór w wybranym sklepie. Dostępne formy płatności: przelew zwykły, Przelewy24, płatność gotówką.

KOSZTY DOSTAWY:

  • Przesyłki o wartości od 299 zł – dostawa GRATIS!
  • Przesyłek o wartości powyżej 1000 zł nie wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  • Szczegółowe informacje na temat kosztów i sposobów dostawy:

 

sposób dostawy

wartość zamówienia:
poniżej 299 zł

wartość zamówienia
od 299 zł

Kurier DHL – płatność przelewem lub kartą/płatność za pobraniem

10 zł / 15 zł

gratis

Poczta Polska – płatność przelewem lub kartą 10 zł

gratis

Odbiór osobisty w naszym magazynie – płatność przelewem , gotówką  gratis  gratis

FORMY PŁATNOŚCI:

  • – pobranie (nie dotyczy Poczty Polskiej)
  • – karta i szybki przelew za pośrednictwem serwisu „Przelewy24”
  • – przelew bezpośredni na nasze konto

W przypadku płatności innych niż pobranie przy odbiorze płatności należy dokonać w terminie 3 dni od daty zakupu. W przypadku braku płatności obsługa sklepu wyznacza termin dodatkowy, wraz z informacją że po jego upływie nastąpi anulowanie zamówienia poprzez przesłanie do Klienta informacji o odstąpieniu od umowy.

Uwaga! Przy płatnościach przelewem bezpośrednim wysyłka towaru następuje po potwierdzeniu/zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
Opłata za pobraniem następuje przy odbiorze przesyłki od kuriera DHL.

VIII. Odbiór własny w magazynie sklepu

Odbiór osobisty jest możliwy w magazynie sklepu www.camo-militaria.pl. Zamówiony towar jest kompletowany w siedzibie sklepu internetowego i oczekuje na odbiór. Klient nie ponosi kosztów przesyłki bez względu na wartość zamówienia.
Aby odebrać zamówiony towar należy mieć przy sobie dokument tożsamości lub wydruk e-maila z potwierdzeniem sklepu internetowego o tym, że zamówienie jest zrealizowane i oczekuje już na odbiór w wybranym sklepie.
Formy płatności:

  • na stronie sklepu internetowego (podczas składania zamówienia): kartą kredytową, przelewem bankowym przez serwis „Przelewy24”, przelewem bankowym własnym, gotówką;

Czas realizacji zamówienia: do 5 dni roboczych. Należy je odebrać w ciągu 7 dni od powiadomienia Klienta o możliwości odbioru.

 

W wypadku nie odebrania zamówienia w terminie 7 dni (od powiadomienia Klienta) zamówienie zostaje anulowane.

Zapraszamy do naszej siedziby od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 15.00:

Sklep Internetowy „www.camo-militaria.pl” 
CMG Karol Polakowski
ul. Kielecka 193 , Kostomłoty Pierwsze
26-085 Miedziana Góra

IX. Prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu lub wymiany towaru

Każdy Klient naszego sklepu ma prawo do odstąpienia od umowy zakupu towaru i dokonania jego zwrotu – bez podania przyczyny, w terminie 30 dni od odebrania przesyłki. Aby skorzystać z tego prawa należy przesłać na nasz adres (pocztą tradycyjną lub elektroniczną) pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy (Klient może skorzystać z wzoru oświadczenia lub sporządzić własne), zaś zakupiony produkt odesłać do sklepu (z dołączoną kopią formularza odstąpienia od umowy). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy przesłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Należność za zwrócony produkt zwracamy na podane przez Klienta konto bankowe, w terminie nie dłuższym niż ustawowe 14 dni od daty otrzymania zwróconego produktu, Klient nie ponosi żadnych kosztów związanych z przelewem. Jeżeli Klient podczas zamówienia wybrał inny niż najtańszy oferowany przez sklep sposób dostawy, sklep nie jest zobowiązany do zwrotu kosztów przesyłki.

Zwracany produkt powinien być czysty, kompletny i nie uszkodzony. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Towar należy odesłać na poniższy adres:

Sklep Internetowy „www.camo-militaria.pl”
CMG Karol Polakowski
ul. Kielecka 193 , Kostomłoty Pierwsze
26-085 Miedziana Góra

Koszty przesyłki zwrotnej (do sklepu) ponosi Klient.
Uwaga! Nie korzystamy z usługi przesyłek zwrotnych firmy InPost (dotyczy Paczkomatów)

Jeżeli zakupiony u nas towar nie będzie pasował lub odpowiadał (np. pod względem rozmiaru lub koloru) – Klient może go do nas odesłać, a my go wymienimy na inny (w miarę dostępności towaru). Zakupiony produkt należy odesłać na nasz adres wraz z wypełnionym formularzem wymiany towaru. Wymieniany produkt powinien być czysty, kompletny i nie uszkodzony.

Towar należy odesłać na adres:

Sklep Internetowy „www.camo-militaria.pl”
CMG Karol Polakowski
ul. Kielecka 193 , Kostomłoty Pierwsze
26-085 Miedziana Góra

Koszty przesyłki zwrotnej (do sklepu) ponosi Klient.
Koszty ponownej przesyłki do Klienta (z wymienionym produktem) ponosi sklep.
Sposób przesyłki ze sklepu do Klienta (z wymienionym produktem) pozostaje do wyboru przez klienta (firma DHL, Poczta Polska).
Wymieniany towar wysyłamy tylko na terenie Polski.
Uwaga! Nie korzystamy z usługi przesyłek zwrotnych firmy InPost (dotyczy Paczkomatów)

 

NOTA

Zgodnie z naszym ustawowym obowiązkiem informujemy, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w szczególności w wypadku świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu (prawo odstąpienia nie przysługuje konsumentowi również w innych wymienionych ustawą wypadkach, które jednak nie dotyczą umów sprzedaży oferowanych przez nas towarów).

 

X. Wymiana i zwrot przesyłek dostarczonych poprzez opcję „odbiór własny w sklepie stacjonarnym”

Klientom realizującym zamówienie poprzez opcję „odbiór własny w sklepie stacjonarnym” przysługuje prawo do zwrotu lub wymiany towaru w terminie 30 dni od odbioru zamówienia, zgodnie z warunkami podanymi w puncie „prawo do zwrotu i wymiany towaru”.

Operacja zwrotu lub wymiany na inny produkt (oraz zwrot pieniędzy za zwracany towar na konto Klienta) jest możliwa tylko w sklepie internetowym „www.camo-militaria.pl”.

Wymieniany produkt należy odesłać do sklepu internetowego na adres:

Sklep Internetowy „www.camo-militaria.pl”
CMG Karol Polakowski
ul. Kielecka 193 , Kostomłoty Pierwsze
26-085 Miedziana Góra

Wymieniany produkt powinien być czysty, kompletny i nie uszkodzony.

Przesyłki zwrotnej do sklepu internetowego można dokonać także za pośrednictwem sklepu stacjonarnego w którym nastąpił odbiór zamówienia, konieczne jest uzgodnienie tego z obsługą sklepu stacjonarnego i powiadomienie obsługi sklepu internetowego telefonicznie (609 813 641) lub e-mailem ( contact@camo-militaria.pl )

XI. Rękojmia

Sklep zobowiązuje się dostarczyć do Klienta towar pełnowartościowy, pozbawiony wad i ponosi odpowiedzialność wobec Klienta w przypadku gdy towar posiada wady fizyczne lub prawne (rękojmia).

Jeśli towar posiada wadę Kient ma prawo:

  • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady Klient może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  • żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca, sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.

Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą na adres:

CMG Karol Polakowski
ul. Kielecka 193 , Kostomłoty Pierwsze
26-085 Miedziana Góra

Sklep odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od daty otrzymania produktu przez Klienta. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu odpowiedzialności z tytułu rękojmi. W terminach tych Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej. Jeżeli kupujący żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany produktu lub usunięcia wady.

XII. Gwarancja i reklamacje

Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest objęty dwuletnią gwarancją, chyba że opis produktu na stronie sklepu oraz metka na produkcie podają inny, dłuższy okres gwarancji.
Podstawą do przyjęcia reklamacji są dane dotyczące transakcji, zarejestrowane w naszym systemie. Dzięki temu nie jest konieczne dołączanie dowodu zakupu do reklamowanego towaru.
Aby rozpatrzyć reklamację Klient powinien przesłać reklamowany produkt na adres:

CMG Karol Polakowski
ul. Kielecka 193 , Kostomłoty Pierwsze
26-085 Miedziana Góra

Przesyłka z reklamowanym towarem powinna zawierać pisemną informację o reklamacji, np. wypełniony formularz reklamacyjny. Reklamowany towar przesłany do nas powinien być czysty.

Reklamacja zostanie rozpatrzona najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym towarem.

 

XIIa. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji / sporów

Sklep w tym miejscu informuje Konsumenta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur. Jednocześnie Sklep  wyjaśnia, że skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter nieprzymuszony  (dobrowolny).
Sklep zastrzega, że zapisy Regulaminu nie stanowią zobowiązania Sklepu  do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów i nie stanowią odgórnej zgody na udział w takim postępowaniu przed publicznym/niepublicznym podmiotem ADR. Decyzję o udziale przez Sklep w procedurze pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów Sklep podejmuje indywidualnie w stosunku do konkretnego Konsumenta. Zgodę lub jej brak Sklep wyraża w piśmie stanowiącym odpowiedź na reklamację Konsumenta.

1.    Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia  roszczeń w razie nie uznania reklamacji przez Sklep.
2.    Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
1)    Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
2)    Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji, z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą.
3)    Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich) w celu uzyskania bezpłatnej pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą.
4)    Konsument ma możliwość zwrócenia się do Podmiotu Uprawnionego ( podmiot ADR), o którym mowa w art. 8 Ustawa z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.
5)    pod adresem  http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
6)    Informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są dodatkowo pod adresami internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

XIII. Faktury VAT

Każdy zakup w naszym sklepie jest dokumentowany fakturą VAT lub Paragonem fiskalnym. Faktura lub paragon jest wystawiana w dniu realizacji zamówienia (wysyłki) i dołączana do przesyłki. Jeżeli faktura ma być wystawiona na podmiot inny niż osoba zamawiająca, prosimy o e-maila z dokładnymi danymi do faktury.

XIV. Ochrona danych osobowych

Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże nie podanie tych danych powodować będzie niemożność zrealizowania przez obsługę sklepu zamówienia. Dokonując rejestracji Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie przez nasz sklep (wyłącznie dla potrzeb sklepu), swoich danych osobowych – w celu i w zakresie potrzebnym dla wykonania przez sklep umowy sprzedaży (tj. dla dostarczenia przesyłki i dokonania rozliczeń), jak również dla celów marketingowych i reklamowych (w tym dla przesyłania ofert handlowych).
Dane te będą przetwarzane z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa, które określono w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r., Nr 101 poz.926 z późn.zm.) oraz w wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych. Każdy Klient ma prawo swobodnego dostępu (wglądu) do swoich danych osobowych, prawo ich poprawiania, a także prawo żądania zaprzestania ich przetwarzania i ich usunięcia z bazy danych, co należy zgłosić do CMG Karool Polakowski w formie pisemnej.
Jeżeli Klient nie życzy sobie otrzymywania materiałów promocyjnych i informacji o nowościach naszego sklepu, w formularzu rejestracyjnym zostawia puste okienko.
Jeżeli Klient chce zrezygnować z subskrypcji naszych informacji, korzysta z linku „rezygnacja” dołączonego do newslettera lub wysyła e-mail na adres marketing@e- horyzont.pl (w temacie wiadomości prosimy wpisać: „rezygnacja” oraz podać swoje imię i nazwisko).

Administratorem danych, dokonującym ich przetwarzania jest firma:
CMG Karol Polakowski
Adres:
26-085 Miedziana Góra
ul. Kielecka 193 , Kostomłoty Pierwsze
tel. 609 813 641
e-mail: contact@camo-militaria.pl

XV. Wykorzystanie cookies

Nasz sklep wykorzystuje pliki „cookies” służące identyfikacji przeglądarki Klienta oraz umożliwiające poprawne działanie strony sklepu, zwłaszcza podczas składania zamówienia. Pliki „cookies” nie zawierają żadnych danych osobowych natomiast służą do stabilnego utrzymania sesji (wizyty) Klienta na stronie sklepu, poprawnego wyświetlania oferty sklepu w przeglądarce Klienta oraz do statystyk oglądalności podstron sklepu.

Klient korzystając ze sklepu może w każdej chwili zmienić ustawienia dotyczące plików „cookies” w swojej przeglądarce internetowej, usuwając umieszczone pliki „cookies” oraz zezwalając, ograniczając lub blokując możliwość przechowywania plików „cookies” na urządzeniu Klienta. Korzystanie ze sklepu bez zmiany ustawień dotyczących plików „cookies” oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji – w naszej polityce prywatności.

XVI. Polityka prywatności

Deklarujemy  szacunek dla prawa do prywatności wszystkich Klientów, odwiedzających stronę „e-Horyzont” i informujemy, że w naszym sklepie jednym z najważniejszych priorytetów jest właśnie ochrona ich prywatności.

1. Jakie dane zbierane są przez sklep „www.camo-militaria.pl”?

Dane podawane podczas rejestracji w sklepie:

Podczas rejestracji prosimy o podanie loginu i hasła koniecznych do logowania w sklepie oraz danych kontaktowych, koniecznych do obsługi Klienta, w tym realizacji zamówienia (imię i nazwisko, adres, adres e-mail, nr telefonu kontaktowego).

Dane podawane podczas składania zamówienia:

Podczas jednorazowych zakupów „bez rejestracji” nie jest wymagane podawanie loginu i hasła, jedynie dane kontaktowe konieczne do realizacji zamówienia (imię i nazwisko, adres, adres e-mail, nr telefonu kontaktowego). Ponadto podawane są informacje dotyczące wyboru sposobu dostawy oraz sposobu płatności: pobranie, przelew bankowy własny oraz karta lub „szybki przelew” bankowy. Transakcje kartą kredytową i „szybkie przelewy” odbywają się za pośrednictwem serwisu „Przelewy24”, który gwarantuje bezpieczeństwo transakcji. Podczas transakcji kartą należy podać dane weryfikujące kartę (typ karty, numer, datę ważności, numer CVV).

Dane zbierane automatyczne:

Automatycznie rejestrowane są dane dotyczące wizyty klienta: adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki i systemu operacyjnego.

Dane podawane podczas kontaktu z obsługą sklepu:

Podczas kontaktu za pośrednictwem telefonu, formularza na stronie sklepu (w zakładce kontakt), poczty elektronicznej podawane są dane: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu.

2. W jaki sposób wykorzystywane są dane, zbierane przez sklep „www.camo-militaria.pl”?

Dane otrzymane od Klienta wykorzystywane są tylko i wyłącznie dla obsługi Klienta – w celu sprawnego i bezpiecznego sfinalizowania transakcji oraz realizacji zamówienia. Dane te nie będą przekazywane osobom czy firmom trzecim.

Dane zebrane podczas rejestracji są wykorzystywane do umożliwienia Klientowi logowania i zakupów w sklepie.

Dane podawane podczas składania zamówienia są wykorzystywane do realizacji zamówienia, w tym opłacenia zakupionych produktów. W wypadku transakcji obsługiwanych przez serwis „Przelewy24” system sklepu przekazuje „Przelewy24” dane konieczne do realizacji płatności. Serwis „Przelewy24” nie będzie wykorzystywać tych danych w żadnym innym celu.

Jeśli podczas rejestracji Klient wyraził zgodę na otrzymywanie naszego newslettera,  jego adres e-mail będzie wykorzystywane tylko i wyłącznie w tym celu.

Dane zbierane automatycznie wykorzystywane są do badań statystycznych, są zbierane o każdym użytkowniku odwiedzającym stronę naszego sklepu.

Dane zbierane podczas rozmów i korespondencji z Klientem są wykorzystywane tylko i wyłącznie do sprawnej obsługi Klienta.

Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz.U. z 2002r., Nr 101 poz.926 z późn. zm.) dane mogą być udostępnione podczas kontroli inspektorów GIODO (Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych), a w przypadku naruszeń prawa – organom wymiaru sprawiedliwości.

3. Sposoby kontaktu z Klientem

Z naszymi Klientami kontaktujemy się za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail podany podczas rejestracji i zakupów w sklepie lub korespondencji za pomocą formularza kontaktowego. Na ten adres Klient, który wyraził na to zgodę, będzie otrzymywał także nasz newsletter. Ponadto z Klientami kontaktujemy się telefonicznie – tylko w sprawach związanych z realizacją zamówień złożonych w sklepie.

4. W jaki sposób można zmienić swoje dane?

Dane można zmienić po zalogowaniu w sklepie, w zakładce „dane konta klienta”, można też zmienić je kontaktując się z obsługą sklepu (tel. 609 813 641 lub e-mail: contact@camo-militaria.pl). Nie można zmienić danych już użytych do zakończonej transakcji zakupu, gdyż są one integralną częścią faktury. Nie można też zmienić danych zbieranych automatycznie.

5. Wykorzystanie „cookies”

Nasz sklep wykorzystuje pliki „cookies” służące identyfikacji przeglądarki Klienta oraz umożliwiające poprawne działanie strony sklepu, zwłaszcza podczas składania zamówienia. Pliki „cookies” nie zawierają żadnych danych osobowych natomiast służą do stabilnego utrzymania sesji (wizyty) Klienta na stronie sklepu, poprawnego wyświetlania oferty sklepu w przeglądarce Klienta oraz do statystyk oglądalności podstron sklepu.

Klient korzystając ze sklepu może w każdej chwili zmienić ustawienia dotyczące plików „cookies” w swojej przeglądarce internetowej, usuwając umieszczone pliki „cookies” oraz zezwalając, ograniczając lub blokując możliwość przechowywania plików „cookies” na urządzeniu Klienta. Korzystanie ze sklepu bez zmiany ustawień dotyczących plików „cookies” oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji – w naszej polityce prywatności.

6. Zabezpieczenie danych osobowych

Komunikacja między komputerem Klienta a naszym sklepem jest szyfrowana za pomocą protokołu SSL. Nasze bazy danych są zabezpieczone przed wglądem osób trzecich.

7. Zmiany w polityce prywatności sklepu www.camo-militaria.pl

Sklep „www.camo-militaria.pl” zastrzega sobie prawo do zmian polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki poprawności na niniejszej stronie.

8. Kontakt

Dane zbierane są przez:
Sklep Internetowy „www.camo-militaria.pl”
CMG Karol Polakowski
ul. Kielecka 193 , Kostomłoty Pierwsze
26-085 Miedziana Góra

W przypadku pytań dotyczących ochrony prywatności prosimy o kontakt poprzez pocztę elektroniczną i przesłanie wiadomości na adres contact@camo-militaria.pl

XVII. Parametry sprzętu i oprogramowania

Zgodnie z treścią obowiązku ciążącego na nas z mocy art.8 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827, z 2015 r. poz. 1854), najpóźniej w chwili rozpoczęcia spełniania na Twoją rzecz naszego świadczenia potwierdzimy Ci pisemnie podane na stronach naszego sklepu informacje, w szczególności: o naszej nazwie, adresie siedziby oraz organie, który zarejestrował naszą działalność gospodarczą, a także numerze, pod którym nasza spółka została zarejestrowana, o istotnych właściwościach świadczenia i jego przedmiotu, o cenie brutto (oczywiście zgodnej z tą, za którą towar zamawiasz) – obejmującej wszystkie składniki, a w szczególności cła i podatki, o zasadach zapłaty ceny lub wynagrodzenia, o kosztach oraz terminie i sposobie dostawy, o prawie odstąpienia od umowy w terminie dziesięciu dni (ze wskazaniem Ci wyjątków, o których mowa w art.10 ust.3 powołanej wyżej ustawy), o terminie, w jakim oferta lub informacja o cenie ma charakter wiążący, o miejscu i sposobie składania reklamacji oraz o prawie wypowiedzenia przez Ciebie umowy, o którym mowa w art.8 ust.3 powołanej wyżej ustawy. Nie wskazujemy natomiast informacji o kosztach wynikających z korzystania ze środków porozumiewania się na odległość, albowiem koszty takiego porozumiewania się z nami nie są skalkulowane inaczej niż wedle normalnej taryfy Twojego operatora telekomunikacyjnego.

Zgodnie z treścią obowiązku ciążącego na nas z mocy przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002r. Nr 144 poz.1204 z późn.zm.), informujemy, że by móc korzystać z zakupów w naszym sklepie Twój komputer i jego oprogramowanie powinny spełniać następujące wymagania:

Komputer:
Komputer PC z procesorem klasy pentium II 300MHz lub lepszym;
64 MB pamięci RAM lub więcej;
Karta graficzna min. SVGA pracująca co najmniej w rozdzielczości 800×600 px;
Monitor kolorowy pracujący w rozdzielczościach 800×600 px lub wyższych;
klawiatura i mysz;

Parametry łącza internetowego:
Połączenie internetowe o przepustowości co najmniej 56 kbps (zalecane 128 kbps);

Oprogramowanie:
System operacyjny pracujący w trybie graficznym w rozdzielczości 800×600 px lub wyższej (np. Microsoft Windows 9x / 2000 / XP / Windows 7 / Windows 8 / Windows 10).
Przeglądarka internetowa pracująca w trybie graficznym, obsługująca technologie:
– java script
– bezpieczne połączenia SSL
– cookie
(np.Microsoft Internet Explorer 11)

Strona internetowa została przetestowana na komputerach zgodnych z w/w specyfikacją, jednakże nie oznacza to, że nie będzie działała na komputerach innych niż PC lub komputerach PC nie spełniających minimalnych wymagań.

XVIII. Moderowanie opinii

Informujemy też, że umieszczanie na stronach internetowych naszego sklepu jakichkolwiek informacji o charakterze bezprawnym lub informacji naruszających dobre obyczaje, jest zakazane. Zastrzegamy sobie prawo do moderowania, usuwania i nie zamieszczania opinii obraźliwych, anonimowych (bez poprawnego adresu e- mail), itp.