Zakupy i Dostawa

I. Zakupy po zalogowaniu (z rejestracją) i bez logowania (bez rejestracji).

1. Właścicielem  Sklepu Internetowego www.camo-militaria.pl jest

CMG Karol Polakowski

ul. Kielecka 193 , Kostomłoty Pierwsze   

26-085 Miedziana Góra.

W sklepie „www.camo-militaria.pl” można dokonywać zakupów w dwóch opcjach – po zalogowaniu (z rejestracją) i bez logowania (bez rejestracji).

3. Zakupy po zalogowaniu wymagają rejestracji w systemie sklepu. Można tego dokonać w każdej chwili podczas odwiedzin i przeglądania sklepu, najpóźniej podczas finalizowania zakupów. Gdy dokonasz już wyboru towaru, po przejściu do kasy pojawi się zawartość koszyka a następnym etapem będzie określenie sposobu wysyłki, płatności i zatwierdzenie zamówienia. Na tym etapie możesz wybrać przycisk zarejestruj się, wówczas pojawi się formularz rejestracyjny, w którym należy wypełnić wszystkie pola oznaczone gwiazdką *.

Dzięki rejestracji zostanie utworzone Twoje konto klienta zawierające dane konieczne do realizacji zamówień w sklepie oraz historię zakupów. Dzięki niemu omijasz proces ponownego wypełniania formularza wysyłkowego podczas kolejnej wizyty w naszym sklepie i unikasz ew. omyłek. Przy następnych zakupach – jeśli jesteś już zarejestrowanym klientem – wystarczy podać swój login hasło, aby dokończyć transakcję. Ponadto logując się na stronie możesz sprawdzać status swojego zamówienia i sprawdzać dane dotyczące przesyłki.

4. Zakupy bez logowania (bez rejestracji) umożliwiają dokonanie jednorazowej transakcji w sklepie internetowym. Przy zatwierdzaniu zamówienia należy wybrać opcję zamów bez rejestracji. Ta opcja zamówienia nie tworzy konta klienta i historii jego zakupów, nie umożliwia też informowania za pośrednictwem systemu sklepu o statusie zamówienia i przekazywania danych o wysyłce paczki.

5. Rejestracja w sklepie i zakupy jednorazowe bez rejestracji są równoznaczne z akceptacją regulaminu sklepu.

6. Powierzone nam dane są przeznaczone wyłącznie dla potrzeb sklepu www.camo-militaria.pl (wyłącznie do realizacji zamówień i informowania o promocjach) i nie będą udostępniane innym podmiotom (p. pkt „ochrona danych osobowych” w regulaminie sklepu).

 

II. Nota dot. potwierdzenia zamówienia, dostępność produktów

Z uwagi na fakt, iż treści widniejące na stronach internetowych naszego sklepu nie stanowią skierowanej do Klienta „oferty” w rozumieniu przepisów prawa cywilnego, a jedynie zaproszenie do składania zamówień zastrzegamy, iż:
– generowane automatycznie przez system i nie podpisane przez żadną konkretną osobę potwierdzenie zamówienia wysyłane do klienta po złożeniu przezeń zamówienia w tym systemie stanowi wyłącznie potwierdzenie Klientowi danych, które wprowadził on do systemu naszego sklepu (tj. potwierdzenie wprowadzonej przezeń treści), natomiast nie stanowi z naszej strony potwierdzania przyjęcia tego zamówienia do realizacji i nie jest jeszcze zawarciem umowy,
– do zawarcia umowy sprzedaży danego towaru dochodzi dopiero po zweryfikowaniu przez nas dostępności towaru objętego złożonym nam zamówieniem i po wysłaniu do Klienta wyraźnego potwierdzania przyjęcia (akceptacji) tego zamówienia do realizacji.

Ponieważ aktualizacja stanów magazynowych sklepu internetowego (względem naszych sklepów rzeczywistych) odbywa się raz dziennie, może wystąpić sytuacja, że zamawiany towar jest już niedostępny. O braku towaru informujemy wówczas klienta, a w przypadku wcześniejszej przedpłaty – zwracamy pieniądze na jego konto.

 

III. Ceny w sklepie internetowym

Podane w sklepie ceny są cenami brutto, czyli zawierają podatek VAT. Ceny są podawane w polskich złotych (PLN). W przypadku złożenia przez Ciebie zamówienia za pośrednictwem naszej strony internetowej, wskazana tam informacja o cenie towaru ma charakter wiążący aż do czasu dostarczenia Ci zamówionego za tę cenę towaru, tj. nie może ulec zmianie. W przypadku natomiast, gdy opuszczasz naszą stronę internetową (tj. opuszczasz tryb on-line) bez złożenia zamówienia, wówczas podana na tej stronie informacja o cenie towaru przestaje mieć charakter wiążący z chwilą opuszczenia przez Ciebie owej strony w trybie on-line.
Uwaga! Zastrzegamy sobie prawo do błędów w druku materiałów reklamowych i w newsletterach.

 

IV. Realizacja zamówienia

Zamówienia złożone przez klientów realizowane są zgodnie z informacją o deklarowanym w opisie produktu maksymalnym czasie realizacji, określonym w dalszej części regulaminu, uzależnionym od lokalizacji towaru (w magazynie centralnym). W uzasadnionych przypadkach (okres przedświąteczny i wakacyjny szczyt sezonu, inwentaryzacja, błąd w zamówieniu, brak towaru, itp.) okres ten może ulec wydłużeniu – o takich opóźnieniach obsługa sklepu poinformuje klienta mailem i/lub w komentarzach do zamówienia.

Zamówienia przyjmowane są pocztą elektroniczną przez 7 dni w tygodniu, zaś realizowane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-15.00 (soboty, niedziele i dni świąteczne są wyłączone z tej realizacji).
Maksymalny czas realizacji jest podawany w dniach roboczych, liczonych od godziny 10:00 – zamówienia złożone po tej godzinie mogą zostać przesunięte do realizacji w następnym dniu roboczym.
Zamówienia na produkty znajdujące się w ofercie sklepu jako promocja lub wyprzedaż realizowane są do chwili wyczerpania zapasów lub zakończenia akcji promocyjnej.

 

V. Anulowanie zamówienia

Anulowanie zamówienia możliwe jest drogą telefoniczną, dzwoniąc do sklepu internetowego pod numer: 609 813 641 lub drogą mailową pod adresem contact@camo-militaria.pl
Uwaga! Nie możemy anulować zamówienia dotyczącego towarów, które zostały już wysłane.

 

VI. Czas realizacji zamówienia i czas dostawy, statusy zamówień

TERMIN OTRZYMANIA PRZESYŁKI = czas realizacji  + czas dostawy
CZAS REALIZACJI
 zamówienia oznacza maksymalny czas jaki upłynie od momentu jego złożenia (w godzinach pracy sklepu, czyli od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00) do przekazania paczki do spedycji pocztowej lub kurierskiej (ok. 14:00). Czas ten jest podawany w dniach roboczych, liczonych od godziny 10:00 – zamówienia złożone po tej godzinie mogą zostać przesunięte do realizacji w następnym dniu roboczym.
MAKSYMALNY CZAS REALIZACJI uzależniony jest od lokalizacji produktu w naszych magazynach i rodzaju odbioru (dot. odbioru osobistego):

  • 1-2 dni robocze – produkt w magazynie centralnym, maksymalny czas realizacji wynosi 1-2 dni robocze

W praktyce czas realizacji może być znacznie skrócony, natomiast w uzasadnionych przypadkach (okres przedświąteczny, inwentaryzacja, itp.) okres ten może ulec wydłużeniu – o takich opóźnieniach obsługa sklepu poinformuje klienta mailem i/lub w komentarzach do zamówienia.

Uwaga!

Zamówienia z odbiorem osobistym w magazynie sklepu są realizowane w terminie do 2 dni roboczych.

W przypadku gdy ilość produktów w zamówieniu przekroczy ilość produktów dostępnych w magazynie centralnym termin realizacji może ulec wydłużeniu – o takiej zmianie klient zostanie poinformowany przez obsługę sklepu.

CZAS DOSTAWY (transportu) zamówień zrealizowanych, dostarczanych za pośrednictwem:

  • Poczty Polskiej (przesyłką priorytetową) – 2-3 dni robocze
    Uwaga! W okresie przedświatecznym pocztowa przesyłka priorytetowa może być znacznie opóźniona.
  • DHL (przesyłką kurierską) – 1 dzień roboczy (dostawa w godzinach pracy)
  • Odbiór osobisty w magazynie www.camo-militaria.pl – 1 dzień roboczy

Opcja ta jest niedostępna dla klientów, którzy dokonali zamówienia bez rejestracji (w takim przypadku o stanie realizacji i wysyłce zamówienia obsługa sklepu informuje e-mailem).
RODZAJE STATUSÓW:

  • oczekujące na płatność (zamówienie oczekuje na weryfikację przez obsługę sklepu i skierowanie do realizacji)
  • w trakcie realizacji  (zamówienie oczekuje na zakończenie etapu realizacji – uregulowanie płatności, przelewu, skompletowanie towaru, przekazanie do wysyłki, itp.)
  • zrealizowane (wysłane do klienta)
  • anulowane (zamówienie anulowane)
  • nieudane (oznacza brak ostatecznej akceptacji/zatwierdzenia przez klienta) – nie dokończone zamówienie nie jest widoczne na koncie klienta, aby je zaakceptować należy dokończyć transakcję

 

Status zamówienia można sprawdzić na stronie naszego sklepu, gdzie po zalogowaniu dostępne są wszystkie dane dotyczące Twojej przesyłki.

WYSYŁKA TOWARU:

Zamówienia złożone w sklepie internetowym dostarczane są do naszych Klientów za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL oraz Poczty Polskiej.

Zamówienia realizujemy na obszarze Polski, w przypadku  wysyłki za granicę prosimy o kontakt.
Przesyłki o wartości od 299 zł – dostawa GRATIS!
Koszt wysyłki dla zamówień poniżej 299 zł wynosi 10 PLN, a w przypadku płatności za pobraniem 15 PLN.
Zamówiony towar zostanie wysłany na adres podany przez Klienta jako adres dostawy.
Nie realizujemy zamówień bez podanego numeru telefonu kontaktowego.

 

VII. Sposób i koszty dostawy, formy płatności

SPOSÓB DOSTAWY
Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem firm:

Poczty Polskiej oraz

firmy kurierskiej DHL.

Możliwy jest także odbiór osobisty w magazynie sklepu.

  • POCZTA POLSKA
    Wszystkie paczki przesyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej są wysyłane jako przesyłki priorytetowe.

    W wypadku gdy dostawa ulega opóźnieniu wskazana jest wizyta w lokalnym urzędzie pocztowym, dla sprawdzenia czy paczka jest już do odbioru a zabrakło jedynie awiza z poczty.
  • PRZESYŁKI KURIERSKIE DHL
    Kurierzy DHL dostarczają przesyłki w dni powszednie w godzinach pracy
     – jeżeli nie możesz wskazać adresu pod którym w tym czasie możesz odebrać paczkę – wybierz przesyłkę pocztową.
    Trasę przesyłki możesz sprawdzić wpisując pod adresem:

http://www.dhl.com.pl/pl/express/sprawdz_przesylke.html

numer listu przewozowego DHL, który Klient otrzyma z systemu firmy kurierskiej DHL za pośrednictwem SMS-a, lub – e- mailem.

Aby skontaktować się bezpośrednio z kurierem mającym dostarczyć paczkę należy zadzwonić do oddziału firmy kurierskiej DHL, obsługującego dany region i podać nr listu przewozowego przewozowego DHL.
Adresy i telefony do lokalnych oddziałówDHL znajdują się pod adresem:

https://www.dhlparcel.pl/pl/dla-biznesu/uslugi/punkty-dhl/pok.html

Uwaga!
Kurier – zgodnie z REGULAMINEM ŚWIADCZENIA USŁUG firmy DHL – ma prawo sprawdzenia tożsamości osoby ODBIORCY poprzez sprawdzenie danych zawartych w liście przewozowym przesyłki z danymi zawartymi w dokumentach identyfikacyjnych (dowód osobisty, paszport, prawo jazdy) oraz odnotowanie numeru PESEL na liście doręczeń (Regulamin DHL).

Przy przesyłkach „za pobraniem” wskazane jest posiadanie odliczonej kwoty – kurier nie jest zobowiązany do posiadania przy sobie gotówki. Kurier jest natomiast zobowiązany do wystawienia pokwitowania za należność pobraną podczas dostarczania przesyłki.

  • ODBIÓR OSOBISTY W MAGAZYNIE FIRMY
    Zamówiony towar jest kompletowany w siedzibie sklepu internetowego www.camo-militaria.pl i oczekuje na odbiór pzrezklienta. Aby odebrać zamówiony towar należy mieć przy sobie dokument tożsamości i wydruk e-maila z potwierdzeniem sklepu internetowego o tym, że zamówienie jest zrealizowane i oczekuje już na odbiór w magazynie. Dostepne formy płatności: przelew zwykły, Przelewy24, płatność gotówką.

KOSZTY DOSTAWY:

  • Przesyłki o wartości od 299 zł – dostawa GRATIS!
  • Szczegółowe informacje na temat kosztów i sposobów dostawy:

 

sposób dostawy

wartość zamówienia:
poniżej 299 zł

wartość zamówienia
od 299 zł

Kurier DHL – płatność przelewem lub kartą/płatność za pobraniem

10 zł / 19 zł

gratis

Poczta Polska – płatność przelewem lub kartą 10 zł 

gratis

Odbiór osobisty w magzynie sklepu– płatność przelewem, gotówką  gratis  gratis

FORMY PŁATNOŚCI:

  • – pobranie (nie dotyczy Poczty Polskiej)
  • – karta i szybki przelew za pośrednictwem serwisu „Przelewy24”
  • – przelew bezpośredni na nasze konto

W przypadku płatności innych niż pobranie przy odbiorze płatności należy dokonać w terminie 3 dni od daty zakupu. W przypadku braku płatności obsługa sklepu wyznacza termin dodatkowy, wraz z informacją że po jego upływie nastąpi anulowanie zamówienia poprzez przesłanie do Klienta informacji o odstąpieniu od umowy.

Uwaga! Przy płatnościach przelewem bezpośrednim wysyłka towaru następuje po potwierdzeniu/zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
Opłata za pobraniem następuje przy odbiorze przesyłki od kuriera DHL.

 

VIII. Odbiór własny w siedzibie firmy CMG w Kostomłotach Pierwszych

Zamówiony towar jest kompletowany w siedzibie sklepu internetowego i oczekuje na klienta – odbiór jest możliwy po potwierdzeniu przez obsługę sklepu, że towar jest już przygotowany.  Klient nie ponosi kosztów przesyłki bez względu na wartość zamówienia.
Aby odebrać zamówiony towar należy mieć przy sobie dokument tożsamości i wydruk e-maila z potwierdzeniem sklepu internetowego o tym, że zamówienie jest zrealizowane.

Formy płatności:

  • na stronie sklepu internetowego (podczas składania zamówienia): kartą kredytową, przelewem bankowym przez serwis Przelewy24, przelewem bankowym własnym;
  • w siedzibie: gotówką

Czas realizacji zamówienia: wg terminów widocznych przy produktach (1-2 lub 3-5 dni roboczych).

W wypadku nie odebrania zamówienia w terminie 7 dni (od powiadomienia Klienta) zamówienie zostaje anulowane.

Zapraszamy do naszej siedziby od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 15.00

www.camo-militaria.pl
firma CMG Karol Polakowski
ul. Kielecka 193 , Kostomłoty Pierwsze
26-085 Miedziana Góra